Ir para o conteúdo
W3K | Tech Driven Governance
  • W3K
    • Parcerias
    • Institucional
    • Inovação
    • Trabalhe Conosco
  • Soluções
    • Asset Lifecycle Management
      • EDMS
      • RDO
    • Business Apps
      • Gestão de RH
      • Gestão de Contratos
      • Gestão da Qualidade
    • ECM / Archiving
    • Project Portfolio Management
  • Cases
  • Blog
  • W3K
    • Parcerías
    • Institucional
    • Trabaje con nosotros
  • Soluciones
    • Asset Lifecycle Management
      • EDMS
      • RDO
    • Business Apps
      • Gestión de RRHH
      • Gestíon de la Calidad
      • Gestíon de Contratos
    • ECM / Archiving
    • Project Portfolio Management
  • Contacto
  • Cases
  • Blog
Solicitar contato
Contato
W3K | Tech Driven Governance
Solicitar contato
Contato
  • W3K | Tech Driven Governance

  • Home
    • Parcerias
    • Institucional
    • Inovação
    • Trabalhe conosco

  • Soluções
    • Asset Lifecycle Management
      • EDMS
      • RDO
    • Business Apps
      • Gestão de RH
      • Gestão da Qualidade
      • Gestão de Contratos
    • ECM / Archiving
    • Project Portfolio Management

  • Cases

  • Blog

CMPC Celulose: Innovation in Document Management

Por W3K Tecnologia / 17 de abril de 2017

CMPC Group is a big player in the international market for short-fiber eucalyptus pulp. Its factory in Brazil currently occupies an area of 106 hectares and invests in the cultivation of forests as a source of supply of sustainable raw material.

The company faced difficulties with the large volume of documents in the projects. Greendocs, initially deployed in 2011 to manage the company’s internal document flow, has gone beyond optimizing other key company processes. “We acquired the tool as a whole to optimize the design management of a new and an existing plant. We have had real gains in terms of dealing with suppliers and technical information management. As for example, to maintain the issuance progress, contracts control, the physical progress of the work, as well as modules for auditing the digital content to the deliverables“ explains Cristine Guahyba, Engineering Analyst at the company.

According to Cristine, Greendocs is easy to use and has an intuitive interface, as well as ensuring the necessary customizations pertaining to each document type or process. It also draws attention to the support part. “W3K’s technical staff is a great differential, with highly qualified professional services people.” she says.

Post navigation
Previous

Sponsoring the Information Show 2017

Next

Case Itaipu BINATIONAL

Posts relacionados

Sponsoring the Information Show 2017

Sponsoring the Information Show 2017

English / Por W3K Tecnologia
Case Itaipu BINATIONAL

Case Itaipu BINATIONAL

English / Por W3K Tecnologia

Gostaria de mais informações?
Vamos conversar!

Preencha suas informações e selecione a solução do seu interesse. Após o envio, um especialista da W3K entrará em contato para entender seus desafios.

Ícone de carta de correio em movimento

Está com problemas técnicos? Deixe-nos ajudar você. Envie um e-mail para contatar o nosso suporte.

Ícone de carta de correio

suporte@w3k.com.br

Logo da W3K na cor branca

Soluções completas de negócios para governança da informação, gestão escalável e transformação digital.

Sobre nós

Institucional
Inovação
Trabalhe Conosco
Parcerias
Blog

Soluções

Asset Lifecycle Management
Business Apps
ECM / Archiving

Aplicações

RDO
EDMS
Gestão de RH
Gestão de Contratos
Gestão da Qualidade

Produtos

Greendocs
KeyDrive

Contato

+55 51 3081-5900

contato@w3k.com.br

Parque Tecnológico Tecnosinos, Prédio 10

© 2025 W3K® | Todos os direitos reservados

Política de privacidade
Rolar para cima